T4B Bike Team podsumowuje sezon sportowy 2016
dodał: Wojtek,2016-12-12

W piątek 2 grudnia 2016 w Restauracji Qbatura odbyła się konferencja prasowa, na której drużyna T4B Bike Team dokonała podsumowania osiągnięć w sezonie sportowym 2016. Przybyli sponsorzy, zawodnicy i przedstawiciele mediów.

Zawodnicy zakończyli sezon sportowy 2016, odstawili rowery, weszli w okres roztrenowania, aby ponownie od końca listopada wystartować z przygotowaniami do nowego sezonu. Po cały intensywnym roku pracy nadszedł czas na dokonanie podsumowania osiągnięć i refleksji co można było zrobić jeszcze lepiej.
Przygotowanie, energię i wiedzę ukierunkowaliśmy w bieżącym sezonie na dwa cykle wyścigów kolarstwa górskiego: Lotto Poland Bike, Mazovia MTB i 2 cykle wyścigów kolarstwa szosowego: Kross Road Tour i ŻTC Bike Race. Dodatkowo uczestniczyliśmy w pojedynczych imprezach, które traktowaliśmy jako naukę i ciekawą przygodę.

Początki naszego stowarzyszenia to wyścigi kolarstwa górskiego. W 2016 roku główny nacisk położyliśmy na cykl Lotto Poland Bike na którym do tej pory startowaliśmy sporadycznie. Po całym roku startów wiemy, że poziom jaki reprezentuje ten cykl jest bardzo wysoki. W klasyfikacji generalnej drużyna zajęła 21 miejsce na 138 rywalizujących. Warto tu odnotować wysokie miejsca naszych poszczególnych zawodników w swoich kategoriach wiekowych: Radosław Kamiński 4 miejsce, Zbyszek Bober 6 miejsce, Arek Wyszkowski 7 miejsce, Martin Fedor 9 miejsce, Marcin Rogiński 12 miejsce. Drugim cyklem była Mazovia MTB, gdzie drużynowo zajęliśmy 24 miejsce na 121 sklasyfikowanych. Najlepiej w swoich kategoriach wiekowych sezon zakończyli: Paweł Słupek 9 miejsce, Marcin Lange 9 miejsce, Sławek Sokolnicki 7 miejsce, Irek Krajza 8 miejsce, Zdzisław Górski 7 miejsce. Ponadto odnotowaliśmy także małe sukcesy na pojedynczych wyścigach lokalnych gdzie godnie reprezentowaliśmy sponsora i miasto. Wisienką na torcie był pierwszy w licznym gronie start w etapówce górskiej Beskidy MTB Trophy uważanej za jedną z najcięższych etapówek w Polsce, a nawet w Europie – zdaniem zagranicznych gości. O poziomie trudności imprezy niech świadczy fakt, że na 700 osób startujących aż 129 nie ukończyło wyścigu. Trophy są kwitowane w środowisku kolarskim jako „pure mtb” i w 100% podpisujemy się pod tym. Był to idealny poligon doświadczalny na którym dostaliśmy porządną dawkę nauki i pokory.

Największy sukces osiągnęliśmy w wyścigach szosowych, do których część zawodników przygotowywała się bardzo intensywnie i starannie. Cykl ŻTC Bike Race potraktowaliśmy jako szlifowanie techniki jazdy w peletonie. Główny nacisk na ściganie się i robienie wyników położyliśmy na cykl Kross Road Tour. To tu T4B Bike Team zajęła w klasyfikacji drużynowej 3 miejsce !!! Najlepszy zawodnik Gabriel Girau (urodzony w Hiszpanii, mieszka i pracuje w Ciechanowie) zajął 1 miejsce w kat. wiekowej i 1 miejsce open w klasyfikacji generalnej !!! Zbyszek Bober zdobył 1 miejsce w klasyfikacji generalnej kat. wiekowej i 34 open, Arek Wyszkowski 5 w kat. wiekowej i 13 open, Rafał Kłos 4 miejsce w kat. wiekowej i 15 open, Sławek Sokolnicki 7 w kat. wiekowej i 27 open.

To był świetny sezon wyścigów dla Gabriela Girau, który także w cyklu ŻTC Bike Race zdobył 1 miejsce w kategorii wiekowej i 1 miejsce open. Ważnym zwycięstwem w tym roku dla Gabriela jest 1 miejsce  na ŠKODA Poznań Bike Challenge (UCI Gran Fondo World Series) na dystansie 50km. Cykl UCI Gran Fondo World Series to seria zawodów organizowanych na całym świecie, między innymi w Dubaju i St. Tropez. W 2014 roku dołączył do tej elity Poznań.

Miły akcent odnotowaliśmy już 8 maja na początku ścigania się na szosach - na Skoda Velo Toruń, wyścigu zorganizowanym przez Michała Kwiatkowskiego (Mistrz świata w wyścigu ze startu wspólnego z 2014 roku oraz drużynowy mistrz świata w jeździe na czas w barwach Etixx-Quick Step z roku 2013.). Frekwencja startujących była wysoka, bowiem na linii startu stanęło blisko 1,5  tysiąca zawodników. Po emocjonującym wyścigu odnotowaliśmy dwa sukcesy. Pierwszy to taki, że Sławek Sokolnicki zdobył 3 miejsce w swojej kategorii wiekowej, a drugi to drużynowo zdobyliśmy 2 miejsce !!!

Kolejny sezon sportowy 2017 to niewątpliwie dla drużyny T4B Bike Team dalszy rozwój i profesjonalizacja organizacji. Skupimy się na największych i najbardziej znanych imprezach kolarskich w Polsce, zarówno tych szosowych jak i  tych kolarstwa górskiego. Zwiększymy drużynę o nowych doświadczonych zawodników – pierwsze transfery już są dopinane. Nadal także będziemy stawiać na poszukiwanie nowych talentów wśród pasjonatów i amatorów kolarstwa w Ciechanowie.
Wynikami, zaangażowaniem, determinacją zawiesiliśmy poprzeczkę wysoko. W wielu obszarach warsztatu kolarskiego zbudowaliśmy wiedzę, która wierzymy że będzie procentowała wysokimi wynikami i sukcesami w 2017 roku.

Teraz trochę statystyk:
Odnotowaliśmy 281 osobowo startów (+166% vs 2015)
25 Zawodników reprezentowało T4B Bike Team
Startowaliśmy w 50 miejscowościach w Polsce.
Ukończyliśmy 21 wyścigów szosowych.
Ukończyliśmy 51 wyścigów kolarstwa górskiego.
35 razy stawaliśmy na podium.

źródło: T4B Bike Team

powrót

Segreguj odpady i odbieraj nagrody!
W Ciechanowie przeprowadzony zostanie innowacyjny Program Pilotażowy Systemu Indywidualnej Segregacji Odpadów. Jest to autorskie rozwiązanie Grupy T4B mającej swoje biuro…
Ciechanowska Gala Sportu: stypendia, nagrody, wyniki plebiscytu
Miasto zorganizowało Ciechanowską Galę Sportu, skierowaną do lokalnych środowisk sportowych. W uroczysty sposób docenione zostały młode talenty oraz doświadczeni zawodnicy i trenerzy

czytaj więcej
Jakie zainteresowania wpisać do swojego CV?
Po uzupełnieniu CV o doświadczenie zawodowe, wykształcenie i umiejętności pora na przedstawienie swoich zainteresowań. Niektórzy zupełnie rezygnują z tej rubryki, a szkoda – bowiem…

Jakie umiejętności warto wpisać do CV?
Wiele osób staje przed problemem - co wpisać w rubrykę "umiejętności" podczas pisania CV? Na co zwróci uwagę pracodawca, co go zachwyci, a czego lepiej nie wpisywać? Co jeszcze…

REKLAMA

ZAPROSZENIA

Tańsze korzystanie z basenu solankowego w DPS
Od 18 lutego 2019 r. istnieje możliwość tańszego korzystania z solankowego basenu rehabilitacyjnego, mieszczącego się w budynku DPS KOMBATANT zlokalizowanego…
Uniwersytet Trzeciego Wieku
 Aerobik, język angielski, język niemiecki, Nordic Walking, zajęcia ruchowe, basen i inne zajęcia. Szczegóły znajdą Państwo w COEK Studio mieszczącym…

Reklama

Odwiedziłem już restaurację McDonald's w Ciechanowie
TAK
NIE
Nie chodzę do takich restauracji